Přijaté stížnosti jsou předány vedoucí Pečovatelské služby Slaný, která určí odpovědnou osobu za vyřízení stížnosti. Pokud stížnost směřuje na vedoucí Pečovatelské služby Slaný je bezodkladně předána k vyřízení tajemníkovi Městského úřadu Slaný. Osoba odpovědná za vyřízení stížnosti pečlivě prošetří uvedené skutečnosti podání. Své zjištění písemně zpracuje a rozhodne o ne/oprávněnosti stížnosti. V případě oprávněné stížnosti vypracuje návrh opatření k odstranění zjištěných nedostatků. Autor stížnosti je písemně vyrozuměn.
Pro vyřízení stížnosti je stanovena lhůta 30 dnů ode dne jejího podání. V mimořádných případech je možné lhůtu prodloužit o dalších 30 dnů. V tomto případě je autor stížnosti písemně informován o prodloužení lhůty.
V případě, že autor stížnosti není spokojen se závěrem jejího vyřízení nebo marně uplyne lhůta pro její vyřízení, může se ve lhůtě 60 dnů ode dne doručení informace o způsobu vyřízení nebo od uplynutí stanovené lhůty obrátit na:
Ministerstvo práce a sociálních věcí
Dále je možné se obrátit se stížností na zřizovatele Pečovatelské služby Slaný:
Město Slaný
Dále je možné se obrátit na:
Veřejného ochránce práv
Nebo:
Krajský úřad Středočeského kraje, Odbor sociální
Podrobnější informace k podávání a vyřizování stížností najdete v Pravidlech pro podávání a vyřizování stížností, které jsou k dispozici u vedoucí a sociální pracovnice Pečovatelské služby Slaný a také na níže uvedeném odkazu.