Stížnost je vyjádřená nespokojenost, která vyžaduje prošetření nebo nápravu skutečností, kterými se klient Pečovatelské služby Slaný cítí být poškozen.
Stížnost je podání, které směřuje na kvalitu nebo způsob poskytování pečovatelské služby.
Podání stížnosti nesmí být na újmu tomu, kdo ji podal, ani tomu, v jehož zájmu byla podána.
Pečovatelská služba Slaný vnímá podané stížnosti jako podnět ke zkvalitňování poskytovaných služeb.
Způsob podání
Stížnost je možné podat:
osobně, ústní formou;
písemně;
telefonicky;
e-mailem;
v domech s pečovatelskou službou, kde jsou k dispozici schránky označené „přání a stížnosti“, kam je možné své podněty také směřovat.
Kontakty na jednotlivé pracovníky, na které je možné stížnost směrovat
vedoucí Pečovatelské služby Slaný: Mgr. Marcela Rezlerová, dps@meuslany.cz, tel.: 312 578 111, 702 272 941
sociální pracovnice Pečovatelské služby Slaný: Radka Fricová, DiS., pecovatelskasluzbaslany@email.cz, tel.: 721 023 025
V případě, že autor stížnosti není spokojen se závěrem vyřízení stížnosti nebo mu uvedené možnosti podání stížností nevyhovují, může se obrátit na:
Město Slaný (zřizovatel Pečovatelské služby Slaný), tajemníka Městského úřadu Slaný: Mgr. Jaroslav Brabec, brabec@meuslany.cz, tel.: 312 511 118;
Krajský úřad Středočeského kraje, Odbor sociální, Zborovská 11, 150 21 Praha 5, tel.: 257 280 111;
Ministerstvo práce a sociálních věcí, Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2, tel.: 221 921 111;