Pečovatelská služba Slaný

Co je stížnost

Způsob podání

Stížnost je možné podat:

  • osobně, ústní formou;
  • písemně;
  • telefonicky;
  • e-mailem;
  • v domech s pečovatelskou službou, kde jsou k dispozici schránky označené „přání a stížnosti“, kam je možné své podněty také směřovat.

Kontakty na jednotlivé pracovníky, na které je možné stížnost směrovat

V případě, že autor stížnosti není spokojen se závěrem vyřízení stížnosti nebo mu uvedené možnosti podání stížností nevyhovují, může se obrátit na:

  • Město Slaný (zřizovatel Pečovatelské služby Slaný), tajemníka Městského úřadu Slaný:
    Mgr. Jaroslav Brabec, brabec@meuslany.cz, tel.: 312 511 118;
  • Krajský úřad Středočeského kraje, Odbor sociální, Zborovská 11, 150 21 Praha 5, tel.: 257 280 111;
  • Ministerstvo práce a sociálních věcí, Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2, tel.: 221 921 111;
  • Veřejný ochránce práv, Údolní 39, 602 00 Brno, tel.: 542 542 888.
Skip to content