Pečovatelská služba Slaný

Co je stížnost

  • Stížnost je vyjádřená nespokojenost, která vyžaduje prošetření nebo nápravu skutečností, kterými se klient Pečovatelské služby Slaný cítí být poškozen.
  • Stížnost je podání, které směřuje na kvalitu nebo způsob poskytování pečovatelské služby.
  • Podání stížnosti nesmí být na újmu tomu, kdo ji podal, ani tomu, v jehož zájmu byla podána.
  • Pečovatelská služba Slaný vnímá podané stížnosti jako podnět ke zkvalitňování poskytovaných služeb.

Kdo může podat stížnost

  • osoba, které je nebo byla poskytována pečovatelská služba;
  • zákonný zástupce, opatrovník nebo podpůrce osoby, které je nebo byla poskytována pečovatelská služba;
  • osoba blízká, nemůže-li stížnost podat osoba, které je nebo byla pečovatelská služba poskytována, s ohledem na svůj zdravotní stav nebo proto, že zemřela;
  • osoba zmocněná osobou, které je nebo byla poskytována pečovatelská služba;
  • člen domácnosti osoby, které je nebo byla poskytována pečovatelská služba, oprávněný k zastupování této osoby podle občanského zákoníku;
  • zaměstnanec Pečovatelské služby Slaný.

Způsob podání - jak je možné stížnost podat

  • osobně, ústní formou;
  • písemně;
  • telefonicky;
  • e-mailem;
  • v domech s pečovatelskou službou, kde jsou k dispozici schránky označené „přání a stížnosti“, kam je možné své podněty také směřovat.

Komu je možné stížnost směrovat

  • vedoucí Pečovatelské služby Slaný
    Mgr. Marcela Rezlerová
    tel.: 312 578 111
    mobil: 702 272 941
    e-mail: dps@meuslany.cz
    adresa: Na Sadech 173, 274 01 Slaný

  • sociální pracovnici Pečovatelské služby Slaný
    Radka Fricová, DiS.
    mobil: 721 023 025
    e-mail: pecovatelskasluzbaslany@email.cz
    adresa: Brožovského 1015, 274 01 Slaný

Kdo a jak bude stížnost vyřizovat

Přijaté stížnosti jsou předány vedoucí Pečovatelské služby Slaný, která určí odpovědnou osobu za vyřízení stížnosti. Pokud stížnost směřuje na vedoucí Pečovatelské služby Slaný je bezodkladně předána k vyřízení tajemníkovi Městského úřadu Slaný. Osoba odpovědná za vyřízení stížnosti pečlivě prošetří uvedené skutečnosti podání. Své zjištění písemně zpracuje a rozhodne o ne/oprávněnosti stížnosti. V případě oprávněné stížnosti vypracuje návrh opatření k odstranění zjištěných nedostatků. Autor stížnosti je písemně vyrozuměn.

Lhůta pro vyřízení žádosti

Pro vyřízení stížnosti je stanovena lhůta 30 dnů ode dne jejího podání. V mimořádných případech je možné lhůtu prodloužit o dalších 30 dnů. V tomto případě je autor stížnosti písemně informován o prodloužení lhůty.

Na koho se obrátit v případě nespokojenosti s vyřízením stížnosti

V případě, že autor stížnosti není spokojen se závěrem jejího vyřízení nebo marně uplyne lhůta pro její vyřízení, může se ve lhůtě 60 dnů ode dne doručení informace o způsobu vyřízení nebo od uplynutí stanovené lhůty obrátit na:

Ministerstvo práce a sociálních věcí

  • Kontakty:
    tel.: 950 191 111
    e-mail: posta@mpsv.cz
    adresa: Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2
 

Dále je možné se obrátit se stížností na zřizovatele Pečovatelské služby Slaný:

Město Slaný

  • vedoucí Odboru sociálních věcí a zdravotnictví Městského úřadu Slaný
    Bc. Taťána Vlčková
    tel.: 312 511 244
    e-mail: vlckova@meuslany.cz
    adresa: Velvarská 136, 274 01 Slaný

  • tajemníka Městského úřadu Slaný
    Mgr. Jaroslav Brabec
    tel.: 312 511 118
    e-mail: brabec@meuslany.cz
    adresa: Velvarská 136, 274 01 Slaný

 

Dále je možné se obrátit na:

Veřejného ochránce práv

  • Kontakty:
    tel.: 542 542 888
    e-mail: podatelna@ochrance.cz
    adresa: Údolní 39, 602 00 Brno

Nebo:

Krajský úřad Středočeského kraje, Odbor sociální

  • Kontakty:
    tel.: 257 280 111
    e-mail: podatelna@kr-s.cz
    adresa: Zborovská 11, 150 00 Praha 5

Pravidla pro podávání a vyřizování stížností

Podrobnější informace k podávání a vyřizování stížností najdete v Pravidlech pro podávání a vyřizování stížností, které jsou k dispozici u vedoucí a sociální pracovnice Pečovatelské služby Slaný a také na níže uvedeném odkazu.

Skip to content